sunnuntai 28. elokuuta 2011

sähköhellan jääkaapin viereen

Otsikko on erinomaisen satunnainen, mutta mulla on soinut Leevit päässä koko päivän joten antakaa anteeksi.  Pidän siitä kappaleesta.

Mulla ei ole sanottavaa paitsi että koulukuvaus ja äiti on kieltänyt mustan. (Mä pistän tumman hupparin kaikesta huolimatta, sori.) Ja olin kuolla tylsyyteen isoskoulutuksessa, mutta ruoka oli hyvää. (Vaikka mua harmittaa, etten merkinnyt tonnikalaa boikottilistalleni kun kysyttiin erityisruokavalioista.)

Haluaisin vain kysyä, että tunnistitteko te, vaikka olinkin salakavala?

3 kommenttia:

  1. Hm haluaisin vain sanoa, että tunnistin sinut heti, ja oikeastaan olin iloinen siitä ettet ollutkaan kadonnut!

    VastaaPoista
  2. Lol en todellakaan tunnistanut. </3

    Sitä mun piti sanoa että miksei sulle voi kommentoida anonyymina. D: Olisin kovasti halunnut sanoa jotain erittäin idioottimaista edelliseen merkintään mutten viitsinyt tehdä sitä nimelläni ja en mä sitä nytkään kyllä voi enää tehdä kun kaikki tietää että se olen mä mutta kuitenkin. Vastaisuuden varalle!

    VastaaPoista
  3. viima, aww se on hauskaa

    Ilja, mä tiesin. Ja korjaan asian. Ehkä. Joskus.

    VastaaPoista